Alle beoordelingen zijn van Thuisbezorgd.nl klanten die besteld hebben bij Regenboog. Meer weten? Ontdek meer
Joris
24 jun 2026 om 23:14
Erg smaakvol en ruim voldoende, netjes verpakt en warm genoeg, mooi op tijd. Aanrader!!!
Leon
21 jun 2026 om 19:17
Uitermate SLECHT. Friet was bijna rauw, soms brak het al als je het oppakte; lauw en erg zacht!. Durum breekt omzettend op, na afloop een vettige smaak in de mond. Zeker geen asnrader, hebben het stukken beter gehad!
Cornelis
20 jun 2026 om 18:38
Lekker hoor snel bezorgd
Chantal
19 jun 2026 om 20:51
alles was goed en lekker . bezorging was ook vlot en netjes
Camila
15 jun 2026 om 21:24
My order is not recieved
Martin
8 jun 2026 om 8:09
Prima kapsalons. Bezorging was iets eerder dan aangeven, en dat op een zondag. Alles was goed warm, prima dus
Cornelis
6 jun 2026 om 16:33
Lekker hoor
Bora
4 jun 2026 om 1:21
verkeerde vlees
Cornelis
30 mei 2026 om 15:53
Erg lekker hoor duurde alleen wat lang